kaamos.reismee.nl

KAAMOS - op zoek naar Aurora Borealis

Vanaf 9/12/2018 hoop ik vanuit FinsLapland wat tijd te vinden om regelmatig hierverhalenenfoto'ste plaatsen, en viade kaartweet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over de reis die ik ga maken vind je inhet profiel.

Ter info: Kaamos is wat de Sami de periode van "poolnachten" noemen, met weinig daglicht. Tijdens mijn verblijf zal zonsopgang zijn rond 11u en zonsondergang rond 13u plaatselijke tijd. (Dit is 1u later dan in België).

Je hoeft absoluut geen extra fotoruimte cadeau te doen, zoals hierboven gevraagd is! Ik kan/mag 200 foto's plaatsen zonder extra kost.

Groetjes,

Kurt

Ook te volgenop:

FB : @BTSTDronePartner ( of Kurt )

Instagram : @Drone_Partner

(reis: "KAAMOS" met Voight Travel en organisatie van Studio Arctic, met als reisleider "Noorderlichtman Ruben Weytjens" )

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!